5. Růžová trasa

Od vrchní stanice ČE po modré k vrchní stanici ČV. U značení vrchol Bukové hory po souběžných červené, žluté, doleva cesta do místa značeného : V sedle. Dále pokračovat rovně spolu se žlutou na "náměstíčko" zde opět rovně a pečlivě hlídáme odbočku vpravo-růžová, která nás zavede ke srubu infocentra v sedle. Odtud můžeme dokončit okruh zpět na žlutou -napojení pod srubem infocentra s koncem na dojezdu sjezdovek, parkingem a restaurací. Nebo můžeme pokračovat na Suchý vrch a zpět. Poté pod infocentrem opět na žlutou a sjezd dolů. Délka trasy cca 8 km. Se Suchým vrchem 16 km.
Na vrcholu doporučujeme modrý okruh, vyhlídka na údolí Čenkovic a Jablonné u vysílače na Svitavské sjezdovce, skalní vyhlídka na údolí Červené Vody a Štítů a odpočivadlo, Rampušákův trůn, vyhlídka na nájezd dvou nejdelších sjezdovek Orlických hor Mlýnické a Heroltické.

btn-horskekolobezky btn-cykloturistika btn-turistika

TIP FIT PARKU: Vynikající hřebenovka bez velkých převýšení. Po odbočce ze žluté nádherná cesta, shodně tak unikátní střední pasáž při sjezdu do střediska. Vynikající pro koloběžky, kola i pěší.